Friday, February 28, 2014

第六集

第六集,情人節前夕,班上女生『你會送朱古力俾邊個?』『當然係自己男朋友!』『A君都唔錯!』『你一定送俾南!』『但係人地有女朋友!』『最近唔見佢地一齊?』『一定係吵架!』『對我地係好機會!』而男仔果邊:『我今年一定要收到朱古力!』『放棄啦,我地班有南幫我地收埋。』『佢唔係有唯美咩?』『係喎!今年有望啦!』『但係最近見佢地好似臉左左喎。』『係喎!到底你地店呀?熊南?』
唯美都聽到,雖然眼不見為乾淨,但還是豎起隻耳。南:『關你叉事?』唯想:『為何你唔回應?』南細聲:『唯你出一出黎。』唯細聲:『唔好意思,我沒空。』南立即捉住唯出去。唯:『你做咩?』南:『你做咩成日避開我?』唯:『我邊有?』南:『你成個月都冇同我講野!』唯:『冇野好講嗎!』南:『果日到底發生咩事呀!』唯:『你做過咩你心知肚明!』唯哭?跑走了。南想:『我到底做過咩?』香經過,聽到佢地吵架,香:『佢好過份,,做咩重理佢?』南:『佢係我女朋友喎。』香:『咁樣的女朋友你重想留?』香攬著南的腰,露出超奸的笑容。香:『不如飛左佢,我做你女朋友?』南:『你唔好再胡鬧!』南推開香,走了。香想:『你一定會後悔!』
上課,香:『唯你明天情人節同南有咩節目呀?』唯:『冇。』香:『你冇節目?不如同我去聯誼。』唯:『聯誼都係男仔。』香:『你咪去下囉,還店你都冇節目,諗住一個人留係屋企咩?』唯:『嗯...好啦,一會咋。』
十四號,南:『唯你今日放學後去唔去行街?』唯:『唔好意思喎!我一陣同香參加聯誼會!』南找香,南:『喂,香呀?你今日有咩節目?』香:『南呀!咩事呀?你想約我的話隨時都可以!』南:『玩咩呀?我約你?你一陣唔係去聯誼咩?』香:『哦!原來係有人收到風聲。』南:『到底係定唔係?』香:『係,當日推開我,現在又後悔呀?』南:『你想要男仔咪自己找,點解要叫埋唯?』香:『你好驚佢有新仔唔要你呀?唔洗驚喎,佢唔要,我要!』南:『我寧願死都唔要你!』香:『我就同你慢慢玩!唯一定唔要你!』香去找唯,香:『管家已經係車上等了很久,快D行!』
到達,香拉唯到更衣室,給她一套網球衫,唯:『條裙係咪短左D?』香:『正式重短,有冇興趣?』唯不停搖頭。 香:『佢地差唔多到,快d!』唯:『行得!』出到去已有四個等得不耐煩的人。  香:『我個fd唯美a!』業尖:『你好,我叫業尖。』業尾:『業尾。』風兆:『美麗有罪呀,小姐,要唔要先去我家互相了解?』劍全:『走開啦風兆,Hi!我叫劍全。』唯:『你們好。』香:『開波啦!』唯:『我唔識打。』風:『唔洗擔心,有我貼身指導。』劍:『信你一成都死!我教你。』尖vs香,尾vs風,劍教唯。香:『打完波去唔去飲杯野?』聚:『去!』劍:『唯你要多D練波。』唯:『我都知我好死...業尖業尾你地係咪兩兄弟?』尖:『係呀!我就比較活潑D,佢就比較內向D。』唯:『oic』風:『平時業尾店都唔同我地打波,你今日黎佢先黎。』尾:『你咪亂講!我只係...今日得閒!』尖:『你有冇男朋友?』香:『佢冇!』風:『咁我可以幫幫你~』香:『難道你有什麼不軌的企圖!』聚:『噢...』風:『麥你地成日諗埋D野咁咩嫁。我只不過話幫佢找了吧,你地諗咩呀?』聚:『冇呀哈哈...』當唯美佢地笑得好開心,南剛好經過,到底佢地會發展成店?待續

No comments: