Friday, February 7, 2014

100

7月24日 晴

“考試時間完畢,請各考生停筆,若再繼續書寫將會被扣分”

正係呢個試場既考官宣報緊呢個信息冒時候,就有一d奇怪既聲音傳出...
“咕...咕.....咕....咕......咕”
原來呢d聲音係由一個最後排既中間嘅一個男仔傳出的...
而呢d聲音,我相信大家都應該都估岩左....
就係-------鼻鼾聲啦~!(天音:估唔岩既...諗下點懲罰自己吧啦=3=)

當收卷員收到去佢個個位既時候...
佢都仲係瞓緊=0=
“咳咳,收卷啦!起身啦!”
講野既,係一位外貌又幾好,身材又幾好既一個女miss(天音:咁咪係我地所講既〝樣靚身材正〞乎?)
正喺附近個幾個考生,都抵唔住誘惑咁望過去(天音:呢句可能講得衰左d,其實應該係引誘先岩xddddd)
但係呢個瞓緊覺既男考生...
都仲係瞓緊(天音:冇計啦,考卷2--mc卷,冇得早走,又係幾慘既)
“好啦喎,好起身啦喎!”
個miss講完呢句之後就用隻手一野咁拍落張枱度,個男考生就即刻坐起身,但係個頭都係慢慢咁下墜=___=
當佢個頭撞到張枱之後,佢先慢慢揉下揉下隻眼再次坐起身,將份卷比左個miss之後又攤返落去繼續瞓...

當成個試場既卷都收齊、點好同入袋之後,主考官就宣布:
“除左最後排既中間既一個男仔,姐係白色衫果個之外,其他人都可以收拾好物品離開試場!”
頭先瞓覺果個男仔聽到之後就即刻醒曬仲細細咁下左一聲之後
就成個嘴變曬o型(天音:呢個動作...有人幫我畫左插圖...多謝魂魂呀><)

過左幾分鐘之後,個考場就得番幾個考官果個考生
“如果係仲有下次既,就要記得唔好再阻住我地收卷,同埋用d咁既態度對miss呀下!!”
個呀蛇講完之後就向拎個頭向頭先個靚靚miss單一單眼之後就繼續話:
“而家就比你走,記住唔好再有下次啦!!”
“呵欠.....哦....知道啦....”
個男仔一聽到〝比你走〞呢個字之後就等都唔等佢講埋就已經開始慢慢拎轉身...
係聽到〝下次啦〞個陣仲已經開始走緊(天音:係唔係咁大支野呀=口=)

係個考場門口,企住兩條友...(天音:都係男的哦...)
其中一個,其身體最大既特徵就係佢個鼻!!
個鼻就好似飛天少女豬事丁入面個女主角既變身器咁(天音:我相信年輕d既都未必識=__=)
成個鼻咁既樣,所以其名為------豬.......鼻!!!!!!!!!(天音:拉長黎聽又好似幾有氣勢==v)
而另一個呢?咁又冇咩最大特徵啵...
佢個花名都係因為佢姓朱,所以通常比人叫做呀朱!(天音:呀朱同呀豬係唔係共通的?_?)

呀朱:做咩條友重未出黎ga,早知唔好玩咁大啦,搞到我地自己係出面等、又一路係度同〝羊剛玩游氣〞”(天音:好明顯係扮緊林心如個廣告啦)
豬鼻:有早知既,我就做左占卜師啦,係咁既話我就叫左佢唔好玩啦!
呀朱:鬼叫佢輸左咩,冇計 ~~
豬鼻:e!條茅碌好似出緊黎啦喎!
當頭先白色衫個個男仔行出黎之後就話:
“比人等既感覺原來係咁好,唔怪得之d女仔成日遲到n個字啦,真係好似d政要人物咁^^”
呀朱:丫折,頭先班人有冇對你做d咩呀?”(天音:原來條友叫丫折._.)
丫折:我話我比頭先個靚女miss姦左你信唔信呀= =
講完呢句之後,豬鼻就係旁邊偷笑,而呀朱就摸下摸下腮答:
“信!!點會唔信呀,你唔係丫折我都唔信,但係你係丫折,我就一定信!!”
豬鼻+丫折:“真係頂~~~~~你唔順= =”(天音:比着係我...噴血啦)
丫折:都係唔好理佢,快d去打機吧啦~!
豬鼻:ok let’s go!!
呀朱:食d野先好唔好呀....
鼻同折同冇理佢,繼續行,由得佢自己一個企係度...
呀朱就用一把又高音又將近走音既聲調大嗌:
“你地搵個理下我好唔好呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”
之後就追上去....

三條友好快咁就去到左火車站,準備去搭火車去尖東....
呀朱:丫折,我地四條友自從上次聖誕聯歡個次之後,都好耐冇聚埋一齊la wor~!(天音:天呀,呢三條傻仔仲有伙伴??)
丫折:嗯!冇計啦,就算四個人一齊,都有其他外人或者有野要做,傾唔到!
豬鼻:一係就我地其中一個二個唔係度,齊唔到人,呢期就真係忙!
丫折:鬼叫我地要會考咩,佢就好啦,repeat左一年,仲係中四,重點玩都得,邊學得我地早排要日日k書。
呀朱:講起k書,你地唔好唔記得我地點解咁有恆心日日去自修室k先得ga!!
豬鼻:梗係記得啦,果度咁多女,仲有好幾個都好靚,先日日去扮k書而〝裝〞佢地ga咋!
丫折:你咁講就錯啦...你地可能係裝...我就光明正大地望...打多幾年怪升多d lv先啦...哈~!
豬鼻:你咁口爽,記唔記得geog嗰次呀...笑!!!
呀朱:我好記得...我仲好清楚tim................



<<<<<個半月前>>>>>

丫折:兩條死仔又遲到...而家咁q熱,唔等啦!入去先呀!!
入到去自修拎左個位之後...
丫折心諗:ee..隔離有個靚女wo!入黎先既決定係岩既!!
跟住佢就行去個位隔離,好有禮貌咁問嗰個女仔:個位有冇人ga??
那女仔:冇ga..你坐啦~!
丫折:唔該!
跟住佢就睇到個個女仔係度做緊英文pass paper
咁佢就拎佢geog呀蛇個d notes同test出黎睇左陣,冇耐重攞埋本書出黎溫tim
但係...世事既野有時就真係話都冇咁岩...
係佢打開左本書既時候,有另一個位女問:呢個位有冇人ga?
丫折呆一左一呆,心諗:今日咁好運既?我驚中雀屎wo,又多個靚女坐側邊,左右逢源,正!!
之後就答:冇呀,隨便啦~
個女仔睇到丫折既geog書同d test,目光呆左一呆之後就拎野出黎溫書。

隔多半個鐘多d啦,呀朱同豬鼻都終於到左,仲咁岩坐係丫折後面張枱睇住丫折,加上呢個自修室係唔比人調位,咁就只好各自各溫書啦.....

坐喺丫折右邊嗰個女仔(遲黎的那個)見到丫折d geog test成績都幾好,咁就開口問:
你d geog好似幾好咁wo,可唔可以借d test比我睇呀?
丫折:冇問題,乜你都有修geog嘅咩?
咁之後佢地兩個就開始研討geog,仲互相咁介紹左下自己咁啦,而後面既豬鼻同呀朱睇到咁既情境,都係咁陰陰嘴笑。
但係,有野係令人意想不到既發生埋係佢地面前...!!

係丫折好開心咁比女媾嘅時候,有人輕輕咁拍兩拍佢膊頭,當佢回頭一望既時候,發現到比佢早黎個個女仔搵佢:
我唔記得左帶geog書呀,可唔可以借比我睇下d野呀??
丫折:哦,好呀,但係我地都喺度傾緊geog d野,不如一齊呀?
嗰個女仔就點左點頭,仲開始介紹自己:你地叫我wendy啦,唔洗你地唔知點叫呀^^”
丫折:咁你又可以叫我丫折嘅~
丫折右邊個女仔:咁你都叫我suyi啦,唔好講咁多,繼續傾返摺曲作用啦~
wendy:呢個我識呀,咪就係.............

咁佢地三個人就開始研討geog,豬鼻同呀朱係後面睇到係咁笑笑笑笑笑笑笑笑,最後成7點鐘個陣要拖丫折先肯走



<<<<<回到現在>>>>>

丫折:比你地拖走我又點?之後咪又係比我係自修室度撞返佢地,問埋佢地拎電話啦~哈~!!
豬鼻:咁你覺佢地邊個好d呀?
丫折:嗱!我就咁諗,wendy就幾文靜,加幾分賢良,讀書又ok,又講得笑,可以話係男人心目理想對象,心中的天使。
(天音:長腿叔叔你好嗎,交出溫馨的心是你嗎? 可惡!我太耐冇出過黎啦!!)
呀朱:有冇咁誇呀?咁suyi呢?
丫折:佢呢,就幾好動下既,可過就有d粗魯,鐘意打下人咁囉!但係個人又蠢蠢地,不過就好玩得既~
豬鼻:咁你又真係鐘意邊個多d呀?
丫折:m.........(火車聲:下一站係尖東,the next......)
   呀!話咁快就到,而家交通真係方便!
呀朱+豬鼻:咁你講唔講呀?
丫折:唔講呀,吹咩?
當佢見到火車門打開之後,就一支箭咁閃左出去,正式步向佢地今日要吽足大半日既地方進發!!
(天音:啐,去機舖je,洗唔洗講成咁呀??)
































註:
呀蛇=sir
k書=係咁溫書
裝=偷睇
〝打多幾年怪升多d lv先啦〞意思指〝你未夠班呀〞 




No comments: