Thursday, February 27, 2014

第五集

熊:『你唔係要買野的嗎?』香:『呢d小事一向都唔洗我做。我真係唔明...』香走向千秋,坐上去。香:『論財富,論運動,論智慧,論美貌,我有邊一樣輸被唯美?為何你選唯美而不選我?』熊:『好多女仔都係咁諗,其實我最鐘意佢天真的性格,係呢間學校得佢係咁。』香:『真係傻瓜配傻瓜,你返去運動場先,我想一陣先返。』熊離開,香的眼有忍著的淚水。

唯:『你咁遲先返,現在有次序表睇啦。』唯美第一棒,鄭翼第二棒,熊仁第三棒,熊南第四棒。還有七隊,雖然大家都睇好呢隊,但不包唯。唯想:『我好似唔應該出現係呢隊,好想退隊><』突然有人大叫:『小熊!』是鄭翼,佢身邊有個超似熊南的人,但曲髮,應該係熊仁。開跑啦,唯美跑包尾,但佢地好似勁到讓一棒的時間都無問題,唯同跑第一的有差不多有二十幾米距離,鄭翼輕鬆地追到第二,交棒到熊仁,熊仁追過第一小小,交棒到熊南,熊南跑過終點,和第二名的有十幾米距離。熊仁:『你就係唯美啦?第一次見真人都幾可愛,要唔要做我女朋友呀?』南聽到走過黎:『你連自己弟弟的女朋友都唔放過!想要咪自己找囉!』仁:『其他女仔冇佢咁積極呀!』翼:『仁你咪玩佢啦!』頒獎時,南將兩面金牌和銀牌送俾唯,唯:『你真係唔要?』南:『都話唔要囉!你廿四號得唔得閒?』唯:『應該得,做咩?』南:『去唔去睇戲?』唯:『去呀去呀!幾點邊到呀?』南:『兩點學校鄰近戲院等。你有冇手提?』唯:『有呀,狗死夠易...唔生七死(94925374),你呢?』南:『滾死七...唔拎狗實七(64750917)。』


廿四號,唯早了半個鐘到,但南比唯早半個鐘。唯:『睇咩戲?』南:『睇唔睇他與她的考驗?』唯:『好呀。』唯同南買飛,但以AA制,座位在近角落,前後左右沒有人,係睇中途,唯睡著了,熊看見她睡了,除外套蓋住唯,順手撘著唯的肩膀,也睡著。不久,唯醒了,唯看到南撘著自己睡著,就倚著他的肩膀再睡過,散場時,工作人員叫佢地起身。南仍然撘著唯走,南:『套戲麻麻地。』唯:『係囉,有點悶。』南:『現在五點,去唔去唱k順便食飯再行街倒數?』唯:『你都諗曬,先此聲明,我倒數要一點前回到家!』南:『無問題!』

係唱k店門口,香:『咦?唯同南都黎唱k?』香同仁,翼都黎唱k。唯:『好巧呀,一唔一齊?』香:『好呀!』大家入房後點了小食,香點了一首三角戀的歌,香:『第一曲由我唱!』南細聲:『點解你地又來的?』仁:『對唔住囉,我知你今日同唯來唱k,諗住黎八下,點知見到香,佢知道後要我地扮巧合見到你。』南知香係衝著唯來,點的歌都是。唯不知,只知香的歌唱得不錯,還叫好,真係好蠢。一會,飲品小食來了,香拿汽水給南,原來香係南的飲品加料,不久熊有點暈,香:『南你同唔同我合唱?』南居然將香看成唯,南站起來,撘住香的肩膀,唯有點疑慮。一曲既終,畫面中的男主角對女主角說我愛你,南又對香說,男主角錫女主角一啖,仁和翼:『咀佢!咀佢!』南真的咀香,唯無聲的哭,靜靜地離開,卡撘。仁:『有門聲?有人出入咩?』翼:『唯呢?』仁:『閉!我地唔記得佢係到,重...南你有冇唯的手提?』翼:『佢重咩傻傻地?直接係佢手提搵!』仁係南衫袋找到佢手提,即刻打被唯但冇人聽,一會,南收到唯的短訊:『我好累,先回家。』大家沒有再題起這件事,之後一個月唯不停避南,到底佢地會唔會分手?待續。

No comments: