Wednesday, February 26, 2014

第四集

某人:『唯美!過過黎啦!』唯:『你係邊個?店知我個名?』某人:『我係鄭翼!體育學會會長!你禁出名,係呢間學校d人都知你係邊個啦!小熊係邊呀?』唯:『維尼?佢叫我話你知佢唔係到呀!』翼:『咁我知啦!小熊你係櫃到!』
翼衝去櫃果到,熊逃走,二人係班房展開一場追逐戰!一會後,人群在班房門口形成,熊無辦法出去,最後被捕!翼:『你始終都逃唔出我的五指山!』熊:『救命呀!綁架呀!』翼:『叫都無人救你呀!』唯:『翼,為何你叫佢小熊?』翼:『下?佢有個哥哥同我一樣讀中五,咪叫佢小熊囉。』唯想:『大熊人?小熊人?...』熊:『放我走!放開我!』翼:『咁你要識做呢!』熊:『懶啦!今年只想參加一項!』唯:『做咩?咩一項?』翼:『嘩!唔得!呢個傢伙之前全靠我叫佢參加運動會,囉全場個人總冠軍!只參加一項?我身為體育學會會長,一定要阻止!』熊:『咪係到邀功!』唯:『我...舉白旗...』最後熊被逼參加跳高,一百,四乘一百。熊:『次次找我都麻煩我!』唯:『算啦。』熊:『你參加咩?』唯:『同你一樣!』熊:『下?咁都得?』
運動會當日。唯:『熊,你得未呀?第一個項目係跳高!』熊:『你點知?我每年都係等到宣布先知。』唯:『各級有一份時間表,宜家係我到。』熊:『囉黎睇下!』項目:跳高係8:00am,100m係10:00am,4x100係3:00pm。熊:『就開始啦!快走!』唯:『你唔洗走咁快呀?』女生先跳,男生睇戲。每人每個高度有三次試跳機會,其中一次跳過就得啦。唯美跳到一米一就失敗,自己都知樣衰,嘉儀都有參加,跳到一米二。到男生跳,女生就嘈亂把閉猜熊南還是鄭翼贏。最後係一米五剩下熊同翼,可能係高度問題,熊失敗了,而翼就跳到一米五八。唯:『你好勁呀!難怪翼叫你一定要參加啦!』熊:『我寧願唔參加。』唯:『下?無獎喎...』熊:『獎有咩用?』唯:『無用都可以擺!』熊:『我屋企無位!』唯:『咁俾我囉!』熊:『你要我一陣俾你。』唯:『你講真嫁?』熊:『當然!』唯:『一陣去邊到食飯?』熊:『我有本雜誌介紹附近有間好出名的拉麵店,去唔去試下?』唯:『好呀!』
到跑一百米,由於每年都有很多人參加所以以八人一組,今年有五組。唯同香在第二組,熊在第五組。唯:『香,我地都要加油!』香:『我對運動無嘜所謂!』跑的時候,唯跑第七,香唔聲唔聲赫你一驚,居然跑第二。唯:『香你跑得好快呀!』香:『唔係好快姐,我都無練過。』熊:『唯你唔好睇少佢,佢其實都好有運動天份,但係唔想有肌肉就唔練習,浪費了人材。』唯:『我無睇少佢,快點去跑啦!』熊跑第一。唯:『決賽係店嫁?』熊:『每組頭三名以時間決贏。』最後熊羅第一,香羅第五。
午餐時間,香:『唯你去邊到食?』唯:『同熊食拉麵!』香:『可唔可以一齊?』唯:『無所謂。』佢地就三人行,但熊的臉有點黑,熊想:『重咩食飯都要多件電燈泡?』食完午餐,唯:『好飽呀,飽到唔想動。』熊:『下?一陣店跑呀?』唯:『呀!一陣要跑四乘一百!』香:『咁你返去運動場休息下,我想去果邊買野。』唯:『但係下一場就夠鐘啦。』香:『咁你咪走先啦,熊你陪我,我地行囉!』唯:『咁我返去先啦,拜拜。』熊:『唯等...放開我...唯...』唯走遠,熊被強行拉走。行了一會,香走的不是商場,而係一個沒有人的公園,到底佢想店?待續。

No comments: