Saturday, March 1, 2014

第七集

在三月這潮濕的季節,發霉的唯還未和南和好。香:『喂!重咩係到發夢呀?』唯:『係到想如果可以同南一齊慶祝生日就好啦。』香想:『想二人世界,無可能!』香:『不如叫埋佢地一起慶祝生日?』唯:『你d朋友?唔...無所謂,但我屋企好細,唔可以咁多人黎。』香:『窮人真係麻煩,黎我屋企開無問題啦?』唯:『好呀!』
香又走去向南示威,香:『點呀,女朋友生日都唔知的人。』南:『你點知嫁!』香:『何止知,生日會都係我負責!』南:『咁你想店?』香:『請你!』南:『下?』香:『請你參加呀!去唔去?』南:『去...做咩轉死性?』香:『哇你洗唔洗咁直接呀?記住準時!』
香又找唯,香:『我幫你叫南參加了。』唯:『我幾時要你做d無謂野?』香:『咁你又話想南同你過生日?』唯:『我...算啦。』香:『你個日想食咩?』唯:『是但買個蛋糕就得啦。』香:『你肯我都唔肯。我一條龍服務,幫你全部搞店,放心!』唯:『我重有得講No咩?』唯想:『香真係多事,明知我和南吵架,但如果可以和南和好就好啦。』香想:『我今次的計劃只許成功不許失敗!』
生日果日,唯一早就到香的家,唯:『哇!好多絲帶和氣球!』香:『當然!係我屋企開生日會當然要咁!』唯:『咁要幾多錢?我無咁多錢。』香:『無錢就賣身。』唯:『呀!唔好呀!』香:『講笑楂,你當真嫁,就當係我送你的生日禮物。』唯:『哇!嚇死我,咪玩我啦,多謝你。』管家:『小姐,時間差唔多,係時候換衫啦。』香:『我去一去換衫,失陪。』唯就自己睇野,重偷食:『好好食呀!』香出黎,著左件露臍背心,迷你裙:『當然好食,我特別找最好的廚師,最高級的材料。』唯只係著左件T-shirt和牛仔褲,真係好大對比。唯:『香你著得好成熟,好好睇!』
叮噹!香:『多謝,有人黎我去開門。』原來業尖,業尾,風兆,劍全約好時間來:『生日快樂!』唯手上多了四份禮物:『多謝,多謝...』尖:『唔洗,切蛋糕未呀?』尾:『禮貌D啦。』風:『人齊未?』香:『差一個。』劍:『邊個咁大牌?』叮噹。唯去開門:『邊位?』原來係南,南:『生日快樂。』唯:『唔好意思,屋內冇位,請回。』就打算關門,突然!香:『誰說我家小?請進。』唯冇計,大家進去。尖:『Hi!你係...』南:『我係熊南,係同唯同香同班。』尾呼了一口氣。劍:『原來係同班同學,你好你好!』風:『又幾好樣,有冇女朋友?』南:『下?』風:『下即是無,唯你有冇興趣?』尾:『你咪玩唯啦,黎切蛋糕啦!一齊唱生日歌。』眾:『祝你生日快樂,祝你生日快樂,祝唯美生日快樂,祝你生日快樂。』唯許了個願吹蠟燭,大家拍掌。香:『你許左咩願望?』唯:『講左唔靈。』風:『 想有番個男朋友?』劍:『你想要番個女朋友就真。』尖:『你係到搞gag呀?』尾:『好無聊!』
在大家吵鬧時,南已閃到唯的身邊,還想拖唯,唯閃開:『食野啦!』尾臉色黑了點。拿食物時,南細聲:『一陣一齊回家。』唯:『唔好意思,我一陣可能還有節目。』就走去和大家聊天。大家在開始時一起聊,然後分成南和香的訴苦組,尖、風、劍的男子組,尾和唯的孤獨組。尾和唯聊天時在唯不在意時向香打眼色,然後叫唯出去花園散步。
香又再在南的飲品內加料,南完全唔知上次都係香加料,飲完後南倚著香睡著,香話南有D唔舒服,伕佢入房休息,到底佢地有咩陰謀?待續。

No comments: